Zakupy Aliexprss

Witajcie Kochani :)
Pierwszy majowy dzień już niemal za nami. W prawdzie pogoda nie rozpieszcza, ciesze się natomiast, że w końcu wyszło słonko i że niebawem będziemy cieszyć się już zupełnie wiosenną pogodą :)
Dziś przychodzę do Was z zakupami jakie w ostatnim czasie zrobiłam na Aliexpress. Jeśli jesteście ciekawe co wpadło do mojego koszyka zapraszam do dalszej części posta :)






Pierwszą, rzeczą jaką chce Wam pokazać jest bukiecik róż. Myślę, że podobnie jak ja mogłyście widzieć go już na różnych zdjęciach. Wygląda ładnie i jak na sztuczne kwiatki prezentuje się wyjątkowo wdzięcznie. Wykonany jest z cienkiej pianki. Mój jak możecie zauważyć jest w kolorze różowym ale mam też ochotę kupić białą wersję. 
Link aukcji tutaj



Kolejna niepozorna rzecz to różowy puszek. Lubię takie dodatki, stanowią fajny dodatek do prostej torby czy kluczy. Myślę, że kolor jest idealny na wiosnę, zwłaszcza do czarnych torebek. Cena jest niewielka w porównaniu do tych jakie możemy zobaczyć np. w sieciówkach, a jakoś naprawdę ok. Jest mięciutki i nie gubi włosków. 
Link aukcji tutaj








Na Aliexpress kupuje także kolczyki, w których chodzę na co dzień. Mam ogromny talent do ich gubienia więc dla mnie to świetne rozwiązanie.
Kolory, które wybrałam to malinowa czerwień i blady róż. Mają gumowe zatyczki i jak za taką cenę wyglądają naprawdę ładnie :)
Do kupienia tutaj










Teraz moja ulubiona część zakupów czyli paznokcie. Zaopatrzyłam się tutaj w kilka gadżetów oraz lakiery :)
Pojedynczy wzornik to coś czego brakowało mi podczas malowania paznokci. Mając teraz wszystkie kolory na nim, mogę bez przeszkód porównywać różne kombinacje kolorystyczne. 
Aukcja tutaj











Naklejki wodne to dla mnie świetne rozwiązanie kiedy na szybko maluje paznokcie i chce je ozdobić jakimś wzorkiem. Moim ulubionym motywem były często piórka, teraz natomiast zdecydowałam się na dokupienie kwiatków.
Link tutaj












Pozostając w temacie wzorków postanowiłam w końcu kupić płytkę do stempli. Na mojej króluje geometryczny wzór. Czekam jeszcze na sam stempel. Ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi :)
Kupicie ją tu


Mam wyjątkowe szczęście jeśli chodzi o łamanie paznokci, bardzo często zdarza się więc, że jeden lub dwa trzeba przedłużyć. Tutaj niezbędne są szablony. Do tej pory używałam prostokątnych kupionych na allegro ale ponieważ nie zawsze się sprawdzały tym razem zamówiłam takie ze "skrzydełkami" po bokach. Mogę Wam od razu powiedzieć, że są o niebo wygodniejsze jeśli chodzi o mnie i niebawem zamówię kolejne aby mieć w zapasie. 
A kupić możecie je na tej aukcji.





Czas na lakiery do paznokci. Kiedyś zakupiłam już jeden z lakierów Elitte 99 i był ok. Tym razem zdecydowałam się na zachwalane na jednej z facebookowych grup lakiery Rosalind. 
Kolory które zakpiłam to:
Różowy nr 49 Niebieski nr 55
Szary nr 46 Czarny nr 03
Różowy miałam już na paznokciach i sprawdziła się naprawdę dobrze. Niebieski ma piękny odcień i myślę, że niedługo tez trafi na moje paznokcie. Szarego i czarnego jeszcze nie sprawdzałam jeśli chodzi o trwałość, ale na wzorniku wyglądają dobrze. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to fakt, że na buteleczce pojemność to 7 ml natomiast są one tak małe, że raczej dałabym im 3-4 ml. Ale jak za tą cenę i tak uważam, że są ok. 
Link do aukcji tutaj  



Ostatnia już rzecz jaką chce Wam pokazać są dwa pyłki Born Pretty.
Pierwszy to różowy pyłek holograficzny. Drugi natomiast to pyłek kameleon. Oba w solidnych słoiczkach i od razu z pacynką do ich aplikacji. Przyszły właściwie niedawno więc jeszcze ich nie testowałam. Ale jeśli się sprawdzą zamówię kolejne.
Pyłek holo do kupienia tu a kameleon tutaj.





I to właściwie tyle jeśli chodzi o ostatnie zamówienia zrobione na Aliexpress. Czas oczekiwania na przedmioty to w większości 3 tygodnie czasem zdarzają się 4 choć w moim przypadku bardzo rzadko.
A wy robicie zakupy na Alliexpress? Co najczęściej wpada do waszego koszyka? :)


Buziaki 
Magda xoxo

Komentarze