Wishlista - wiosna 2017

Witajcie Kochane :)
Za oknem wiosna i to nie tylko kalendarzowa- słoneczko świeci i robi się coraz cieplej :)
Mnie taka sytuacja bardzo cieszy, bo uwielbiam ciepłe słoneczne dni.
Wraz z wiosną przyszedł czas na zrobienie kolejnej wishlisty :)

Tworze wishlisty to dla mnie świetny sposób na walkę z zakupami robionymi "pod wpływem chwili" ;) Taką listę miałam w minionym już zimowym czasie i muszę Wam powiedzieć, że niemal całość udało mi się zrealizować :) 
Z przyjemnością podzielę się więc z Wami najnowszą listą przedmiotów, które planuje kupić w najbliższych miesiącach :)



1. Książki
W tym roku nadrabiam zaległości zeszłoroczne i z przyjemnością patrzę jak moja domowa biblioteczka rośnie :) Mam sporo tytułów, które mnie przyciągają, ale na obecnej liście znalazły się cztery, które najbardziej mnie interesują. I tak mamy tu Zakazane życzenie o którym już wiele czytałam i muszę powiedzieć, że niesamowicie ciekawi mnie ta historia:) Pojawia się tu też pozycja zachwalanej szczególnie na Instagramie Jojo Moyes. Zdecydowałam, że na pierwszy ogień pójdzie Kiedy odszedłeś. Jako fanka Harrego Pottera nie mogę odmówić sobie wydanych ostatnio Baśni Barda Beedle'a. Kolejna książka na mojej liście to Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Przyznam szczerze, że tu zadecydowały w dużej mierze walory wizualne. Niesamowicie urzekła mnie już dawno okładka anglojęzycznego wydania. Bardzo się cieszę, że w Polsce również ukazała się w takiej szacie graficznej :) Z chęcią porównam jej treść z oglądanym ostatnio filmem o tym samym tytule.

2. Podkład Annabel Minerals
Nie miałam jeszcze okazji testować podkładów mineralnych, ale wydaje mi się, że wiosna to świetny czas aby to zmienić. Jestem bardzo ciekawa jak wypadną w porównaniu z tradycyjnymi podkładami.

3. Paleta ZOEVA Cocoa Blend
Dłuuugo zbieram się z zakupem kolejnej palety z tej firmy nie mogąc się zdecydować na konkretną ale w końcu podjęłam decyzję. Już nie mogę się doczekać jak trafi w moje ręce :) 

4. Pyłki kameleony
Ostatnio większość firm wprowadziła własne produkty dające ten efekt i muszę przyznać, że wybór kolorystyczny jest naprawdę ogromny. Jestem pewna, że w moje ręce trafi więcej niż jeden.

5. Pastelowe szpilki
Przyznam Wam szczerze, że zeszły rok podbiły trampki, które okazały się niesamowicie wygodne i uniwersalne. Były też zdecydowanie wygodniejsze z racji wykonywanej przeze mnie pracy. W tym roku chcę natomiast poszerzyć moją szafę o hmmm... dwie? pary nowych szpilek. Standardowo przyciągają mnie wszelkie odcienie różu, ale ponieważ jedne takie już mam zdecyduję się raczej na miętę, błękit lub pastelowy żółty. Myślę też nad białymi... 

6. Matowy top Semilac
W ostatnim czasie bardzo podobają mi się matowe paznokcie, w końcu chyba zdecyduje się zakupić odpowiedni produkt do ich zrobienia. Jeśli robiłyście zdobienie z jego wykorzystaniem koniecznie zostawcie mi link lub zdjęcie chętnie coś podpatrzę :)

7. Lampa
Od dłuższego czasu korzystam z mostka jest to jednak czasochłonne jeśli chce mieć pewność, że lakier jest dobrze utwardzony. Póki co najbardziej przekonuje mnie Sun 5 ale może wy mogłybyście mi coś doradzić?

Lista długa nie jest ale umieściłam na niej tylko rzeczy, o których zakupie jestem przekonana i które są "priorytetem" zakupowym :)

A wy tworzycie podobne listy? Co się na nich znajduje? :)

Buziaki 
Magda xoxo


Komentarze