Pierwszy post

Cześć wszystkim !
Mam na imię Magda i jest to mój pierwszy post tutaj :)
Uwielbiam czytać, a od dłuższego czasu interesuje mnie cały kosmetyczno- urodowy świat. Poza tym lubię ćwiczyć i gotować- na co ostatnio nie miałam zbyt wiele czasu ze względu na pisanie pracy licencjackiej (ale to nic wszystko nadrobię już niebawem :) ). 
O czym będę pisała? A no właśnie... nie chce żeby był to blog typowo urodowy czy też czytelniczy. Chciałabym dzielić się tu moimi opiniami i spostrzeżeniami na różne tematy, jak również poznać was i wasze opinie. Założyłam bloga, ponieważ sama czytam ich mnóstwo i strasznie podoba mi się jak wiele możemy dowiedzieć się od siebie nawzajem :) 
Mam nadzieję, że miło będzie wam się tu zaglądać i że być może zostaniecie ze mną na dłużej :) 

Buziaki 
Magda xoxo

Komentarze